Marketingul este totul atunci cand vrei ca pizzeria ta sa ajunga in fruntea listei de preferinte a clientilor tai si sa ramana acolo. Iata, enumerate mai jos, cele mai mari opt strategii de marketing pentru o pizzerie:

  1. Imparte magneti de frigider clientilor noi. Spre deosebire de carduri, fluturasi sau carti de vizita, care se pierd sau sunt aruncate, cei mai multi magneti pentru frigider vor ramane blocati acolo, fiind la indemana atunci cand clientii tai vor dori sa comande mancare la domiciliu, de exemplu. Sau, ori de cate ori un client se va uita in frigiderul lui gol sau neatragator, magnetul tau ii va oferi instant o alternativa.
  2. Propune-le clientilor oferte combinate si taloane de reduceri. O sticla de suc la achizitionarea a oricaror doua pizza medii este o afacere de succes in multe pizzerii. Cupoane atasate la cutia de livrare si pliante la clanta usii sunt doua dintre cele mai incercate metode de marketing, insa pentru asta trebuie sa te asiguri ca nu esti dependent de actualizare, altfel, o astfel de metoda iti poate afecta imaginea globala a brandului.
  3. Creaza un club de VIP pentru clientii fideli, in care membrii sa primeasca oferte mai bune si mai multe informatii decat clientii trecatori. Acest lucru va genera loialitate brandului, pentru ca acesti clienti se vor simti privilegiati. Clientii care primesc o pizza gratuit la un anumit numar de vizite te vor recomanda cu siguranta, fiindca si altii isi doresc pizza gratuit.
  4. Actioneaza si pe partea de online. Facebook, e-mail, Twitter, site si multe alte resurse pot fi exploatate pentru a face publicitate ofertelor speciale sau evenimentelor pe care pizzeria ta le organizeaza.
  5. Da inapoi comunitatii. Raspandirea din gura in gura este una dintre cele mai bune forme de marketing, dar si cel mai bun mod de a genera un feedback pozitiv cu privire la pizzeria ta. Poti face asta prin donarea de produse alimentare pentru societati de binefacere, case de copii, picnicuri comunitare sau alte evenimente caritabile.
  6. Foloseste in promovare imagini care-ti lasa gura a apa. In meniu, in pliante sau materiale de semnalizare, ca in orice reclama, foloseste imagini cu branza topita, crusta aurie si aburi care se inalta de pe pizza proaspat coapta pentru a deschide apetitul clientilor.
  7. Construeste o baza de date cu clienti. Aceasta trebuie sa contina domiciuliul, adresa de email, unde poti trimite informatii cu privire la ofertele speciale pentru fidelizarea lor.
  8. Nu uita copiii. Intreaba orice pitic care este mancarea lui preferata si cu siguranta vei auzi: “Pizza!”. Deci, dezvolta un meniu pentru copii si ofera-le jocuri, baloane sau activitati distractive, o modalitate foarte buna de a aduce copiii si parintii lor la usa ta.